Chcel mi dať päťadvadsať… a ja som nebola proti

24. marca 2010, Martha Bielska, Niečo zo života

… však bol šéf a ešte aj sympatický

Povedal mi, že mi dá päťadvadsať, len tak z fleku. Z ničoho nič. A ja som súhlasila.

Ja viem, možno som sa unáhlila. Možno som mala byť odmietavá, chladná alebo robiť drahoty. Tváriť sa, že žiadne také… Niektoré by si to možno aj vyprosili… Ale bol to môj šéf. Neodvážila som sa mu oponovať. Navyše mi bol veľmi sympatický… A zakaždým mi riadne zaplatil. Bol so mnou veľmi spokojný. Dnešná doba je taká… každá koruna sa zíde.

Či o tom vedeli aj iní? To neviem. Teda, skôr dúfam, že nevedeli. Také niečo sa predsa nevytrubuje do sveta. To sa drží pekne pod pokličkou. Čo ak by mal z toho opletačky? Veď niektoré staršie pracovníčky nedostali toľko ako ja… A tiež boli milé a výkonné… Možno aj vy by ste súhlasili… Každý mesiac dvadsaťpäťtisíc… Pardón, v hrubom…

 

P.S. To bolo ešte v korunách