Konečne sme sa stretli…

5. júna 2010, Martha Bielska, Srdcové záležitosti
 
 
 

Zrazu sme tu obaja

Som vzrušená od korienkov vlasov

až po Achillovu pätu 

Sme spútaní nevypovedanou túžbou

Konečne sme tu

 

Tvoj pohľad sa mi vpíja do tela

Chceš mi vravieť tie najkrajšie slová

A ja len vnímam tvoje studničky

Vzývam na pomoc všetky sudičky.

 

Jemne sa dotkneš mojej ruky

potom ju chytíš do dlaní

pobozkáš mi ju mon ami*  

A ja sa tvárim, že je bežné,

keď muž bozkáva ruku tak nežne.

 

Nepoviem všetko čo som chcela

a toľko sa mi v mysli predbieha.

Skracujem vety, slová

zrýchľujem intenzitu dychu…

Chcela by som ťa bozkať bez ostychu.

 

Tak sme tu spolu my dvaja.

Prečo sa každý miešal do nášho citu?

Mal si ma brániť, tajiť, čo ja viem…

Dávno sme mohli zažiť lásky sen.

Alebo aspoň jeden pekný deň…

 

* mon ami = priateľ