Povolebný šok: SDKÚ-DS aj SaS vyše 30 percent, Smer iba necelých 12!

10. júna 2010, Martha Bielska, Takmer politika

SDKÚ-DS 31 % SaS 30,7 %, Smer 11,9 %, KDH 8,4 %, Most-Híd 5,4 %. Ostatné strany by sa nedostali do parlamentu. Takto nejako si niektorí predstavujú výsledky volieb. A nahráva im aj predvolebný prieskum Pravdy Voličomer.

Ale vážení, bez urážky, veď tie otázky priam kričia, ktorej strany sa týkajú. A človek si tam ťuká skôr zbožné želanie (z každého rožka troška) ako to, čo je možné aj zrealizovať. Ale ľudia sa radi hrajú: už ani nie tak Človeče, nehnevaj sa! ale skôr Čo by bolo keby. Lebo rozprávok pre dospelých nikdy nie je dosť. A ešte aj také porekadlá, ako Čo sa babe zachcelo, to sa babe prisnilo, nás majú pred voľbami zneistiť, vniesť paniku pri rozhodovaní sa koho voliť.

Ešte šťastie, že som si výnimočne vybrala stranu, ktorá sa v prieskumoch síce neobjavuje na prvých priečkach, ale radšej dám hlas im ako niekomu z uvedenej trojice, ktorá nech by už zvíťazila v akomkoľvek pomere síl, stále bude prehrou pre Slovensko.

Ale nemyslite si, aj ja sa rada hrám a vo štvrtok (teda už dnes) niekedy v čase od 7.00 do 22.00 budem v pohode voliť v Pravde. Však čo by sme sa nezahrali na voľby. Lebo po voľbách, to už bude iba tvrdá realita.

 

P.S. Je 7.20 hod. a ja už mám voľby za sebou. Volila som virtuálne v Pravde. Poďte voliť aj Vy a dnes o 23.00 hod. sa dozvieme výsledky. Ešte stále sa môžeme hrať… Pekný deň všetkým a šťatnú ruku, priatelia! :-)